Przebrnięcie przez 2 dwa pierwsze kroki procesu pozwala dotrzeć do najważniejszego kroku, czyli oszczędności. Digitalizacja procesów w biurze rachunkowym, przeniesienie większości operacji do jednego systemu księgowego jakim jest wFirma oraz wykorzystanie wszystkich możliwości jakie oferuje pozwala na osiągnięcie znaczących oszczędności w kilku płaszczyznach:
Czasochłonność
Wykorzystanie zintegrowanego systemu księgowego, oferującego automatyzacje z zakresu OCR, CRM oraz kontaktów z klientem pozwala na oszczędności czasowe w obsłudze jednego klienta sięgające nawet 50% czasu potrzebnego na wykonanie wszystkich czynności związanych z procesem obsługi księgowej. Samouczący się system OCR pozwala na zastąpienie wprowadzania danych przez pracownika automatycznym rozczytywaniem danych ze skanów dokumentów księgowych i jednocześnie tworzy cyfrowe archiwum dokumentów dostępne dla Biura rachunkowego i klienta. Usprawnia to także proces obsługi czynności kontrolnych prowadzonych np. przez urzędy skarbowe.
Powielanie tych samych czynności
Zintegrowany system oferujący moduł komunikacji z klientem pozwala na wysyłkę informacji podsumowujących do klienta bezpośrednio z systemu, bez konieczności przepisywani ich do wiadomości e-mail lub innego systemu.
Integracja z ZUS, US i KSeF
System wFirma jest zintegrowany z systemami informatycznymi ZUS, US i KSeF, co pozwala na wysyłkę deklaracji bezpośrednio z systemu wFirma oraz pobieranie i umieszczanie faktur w systemie KSeF.
Elastyczny system licencyjny
System licencyjny wFirma dla biur rachunkowych jest bardzo elastyczny. Płacisz tylko za firmy, które są aktywne, tzn. jeżeli kończysz współpracę z klientem to przestajesz płacić za licencję dla niego. Koszt miesięcznej licencji dla pojedynczego podmiotu wynosi tylko 18 PLN netto.
Brak zmartwień związanych z archiwizacją danych i ich bezpieczeństwem
O archiwizację danych i ich bezpieczeństwo dba dostawca systemu wFirma, więc przestajesz ponosić koszty z tym związane.